Akumetsu
Menneske
CEO for Vakarian medicin og bioteknologi inc
|
Post by Akumetsu on Jan 1, 2014 18:24:51 GMT 1
Han sagde ”så vil jeg gøre mit bedste for du får alle hudprodukter som v skal have lavet” han kunne gøre en del med firmaets så længe han tjente nok var de fleste ligeglad hvad han gjorde og han gjorde sit bedste for at se hende i øjnene men det var svært med hendes fingre og han blev mere og mere rød i hovedet men han hørte alt det hun sagde ”det lyder at vi begge med at spille mod modstandere selvom dine nok ikke gemmer hvad de synes om dig mine lader som om de kan lide mig”
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Jan 1, 2014 19:46:22 GMT 1
Hun nikkede mens hun lyttede til ham. "Det kan du bestemt have ret i, Jack," sagde hun smilende og rakte ud efter vinglasset som efterhånden var tomt. Hun kastede et blik på klokken og sukkede stille for sig selv. Det var ikke fordi hun havde travlt men hun havde lovet sin bror at være hjemme lidt halvtidligt denne aften. Han trængte til selskab, og hun var den eneste han havde lige pt. Og samtidig var hun også ked af at skulle gå fra Jack Vakarian, men hun havde jo fået set det hun skulle se. Hun drak resten af vinen og satte glasset fra sig inden hun vendte sig mod ham med et undskyldende smil og en hånd på hans lår. "Jeg er forfærdelig ked af det, Jack, men jeg må hellere se at komme afsted," sagde hun trist over at skulle forlade ham.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 1, 2014 20:12:09 GMT 1
Han nikkede forstående og sagde ”det gøre ikke noget du har jo set det som har andre aftalen men måske kunne vi lave en anden møde hvis du er interesseret” han havde intet imod hun skulle videre deres møde havde været slut mere eller mindre slut siden de gik ind i elevatoren og han havde selv ikke tænkt at det skulle have taget så lang tid så han tømte sit eget glas og sagde ”hvis du vil have det kan jeg få en taxa som kan køre dig hjem på min regning” og han rejste sig op og rakte hende en hånd for at hjælpe hende op
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Jan 1, 2014 20:21:24 GMT 1
Hun tog taknemmeligt hans hånd og rejste sig fra sofaens dyb. Hun smilede venligt til ham ved hans tilbud. "Nej det gør skam intet," svarede hun. "Min bil holder bag bygningen, og den skal jo hjem i garagen," hun trak på skuldrene mens hun så sig rundt efter andet hun måske manglede. Hun samlede sin taske op og tøvede en smule inden hun vendte sig helt imod ham, hendes slanke hånd holdt frem til afsked. "Det var en fornøjelse at se dit projekt," sagde hun. "Jeg vil bestemt ikke afvise at vi kunne lave et nyt, måske, ikke nær så formelt møde næste gang?" hun lagde hovedet lidt på skrå og strøg en vild lok bort fra ansigtet mens hun betragtede ham.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 1, 2014 20:53:15 GMT 1
Han gav hende hånden og kyssede hendes håndryg og sagde ”måske på en fin restaurant” han gik hurtigt igennem sit hoved hvad han skulle den næste uge der var en del møder men hvis han flyttede lidt rundt på dem ville han have nok tid til en friaften hvis hun selv havde tid og sagde ”og jeg håber virkelig du når din anden aftale” han havde håbet på han ikke havde forstyrret hendes anden aftale og rakte hende sin arm for at føre hende hen til elevatoren og sagde venlig ”det her har været en stor fornøjelse af møde dig Isobel”
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Jan 1, 2014 20:58:45 GMT 1
Hun bøjede hovedet igen da varmen steg hende i kinderne ved hans kys på hendes håndryg. Hvor galant. Det var nu meget rart at vide man var værdsat. Hun tænkte sig om. Hvis ikke der var noget så kunne man vel godt tage et møde på en restaurant hvis han havde lyst. Hun fulgte ham til elevatoren og vendte sig mod ham til den sidste hilsen. Smilet om hendes læber var varmt. "Tak, Jack, i lige måde," sagde hun oprigtigt og trak pelsen lidt om sine skuldre mens hun forberedte sig på at skulle udenfor igen når hun engang havde været igennem komplekset. Hun rakte ned i den lille håndtaske og fandt et elfenbenshvidt visitkort med guldskrift på og rakte til ham. "Ring til mig så finder vi ud af noget, både om restaurant og et muligt modeljob." Hun blinkede sigende til ham.
|
|