Akumetsu
Menneske
CEO for Vakarian medicin og bioteknologi inc
|
Post by Akumetsu on Dec 30, 2013 21:04:32 GMT 1
Natten var faldet over Hart og regnen faldt på vinduerne og de fleste chefer havde taget for flere timer siden men chefen for Vakarian medicin og bioteknologi inc men Jack eller Akumetsu som han fortrak at blive kaldt han havde et hvidt jakkesæt på sad stadig og orden noget papir arbejde mens han ventede på agent fra administrationen om et nyt lægemiddel som kunne hjælpe hårdt såret agenter ude i en opgave hvor en læge ikke var ved håndog han havde fået administrationen til at sende en agent fordi han fortrak at lave aftalerne med dem som ville få brug for det
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Dec 30, 2013 21:11:46 GMT 1
De høje hæle klikkede mod gulvet mens Isobel trådte ned ad de øde gange i medicinalfirmaets kompleks. Det havde taget nogen tid at forstå hvad hendes opgave egentlig bestod og hun undrede sig over at hun var blevet valgt til opgaven når hun ikke just altid var i felten. Men så igen var der mangel på agenter for tiden, og hun havde sagt ja uden yderligere spørgsmål. Hun var incognito dog og bar ikke sin sorte uniform men en af de mange smukke røde kjoler, med to pistoler spændt til hvert sit lår. Hun var blevet låst ind i komplekset og bedt om at finde det kontor hun skulle besøge chefen for virksomheden i. Hun stoppede op ved døren, bankede på og trådte ind med en myndig men venlig mine. "Mr Vakarian formoder jeg?" sagde hun smilende da hun så manden bag skrivebordet og skridtede indenfor i kontoret med døren lukket bag sig.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Dec 30, 2013 21:32:10 GMT 1
Akumetsu så op og sagde let drillende "nej jeg er den mystiske Akumetsu den eneste mand i en kørestol som er den eneste som fik en hårdfør journalisten til at græde offentligt” han elsket af komme med den citat fra et avis for et par år siden men journalisten havde prøvet at få ham til at sige noget grimt om en anden rigmand men efter 5 minutter havde han fået et sammenbrud men hvad han havde hørt var manden begyndt at tale igen og han sagde i en mere forretnings tone ”sæt dem ned og er der noget i har lyst til at drikke vand te eller noget stærkere mis” han sagde det sidste som et spørgsmål
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Dec 30, 2013 21:37:48 GMT 1
Hun hævede et slankt øjenbryn over hans drillende kommentar. Den lød mere selvophøjende end han måske var opmærksom på og det tiltalte hende ikke synderligt. Hun slog det dog hen og smilede istedet bredt da hun tog plads i stolen, den ene ben krydset over det andet knæ, kjolen let faldet tilbage til at afsløre den silkebløde hud, og håndtasken på bordet. "Hvad De skal have tager jeg også," svarede hun blot og glattede kjolens folder over låret. "Jeg kunne forstå De er ved at undersøge noget medicin til agenter?" spurgte hun med hovedet lidt på skrå og de olivengrønne øjne hvilende undersøgende på ham. Hendes røde læber var holdt i et høfligt smil og hun strøg kort en hånd gennem håret der kastede sig i kaskader ned over hendes skuldre og ryg.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Dec 30, 2013 22:00:56 GMT 1
Han nikkede forstående og hev i en skuffe og tog en flaske whisky og tog to glas op og hældte op til dem begge og sagde ”faktisk er det udviklet men under prøve forhold selve medicinen har to former vil de have is i” og han trykkede lidt på et lille tastatur på sin kørestol og et lille skærm rejste sig op fra skrivebordet og sagde ”den første form er i pille form og får hjertet til at banke en smule langsommere så det tager længere tid før man forbløder” mens han fortalte viste skærmen en mand som tog en pille og efterfølgende blev skudt i den ene side af brystkassen og en et lille digitalur som målet tiden og videoen hoppede frem og manden var blevet meget hvid i hovedet og faldt sammen og nogle læger løb hen til manden og videoen stoppet og uret viste at manden havde holdt ud en smule over to timer hvor de fleste ville være død og han sagde ”jeg skal lige sige manden lever stadig i bedste velgående”
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Dec 30, 2013 22:06:02 GMT 1
"Is tak," bad hun høfligt til ham inden hun opmærksomt fulgte med på skærmen og hvad der foregik. Hun lagde hovedet lidt på skrå mens hun betragtede hvad der foregik, en lille fure i panden men ingen tegn på overraskelse eller forbløffelse over mandens skade. Det var forholdsvist normalt for hende at kende til folk der døde, og hun havde da også set folk blive skudt i bandeopgør inden hun blev sendt til agentafdelingen for The Dark. Efter det var det Strangers det var gået ud over, men i samme scenarier. Hun nikkede for at vise at hun forstod pointen med pillen og så nysgerrigt over på ham da videoen stoppede. "Interessant. Meget uortodokst men bestemt interessant," sagde hun tilkendegivende med et smil til ham.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Dec 30, 2013 22:29:45 GMT 1
Han tog to isterning op fra en anden skuffe og puttede en i vær glas og sagde ”isen smager nok lidt mærkeligt det er helt ren for sikkerheds grunde og faktisk ikke man har i mange år have brugt forsøgs medicin på mennesker de sidste prøver selvfølgelig er de frivillige men du kan se fordelene ved denne medicin ville en del af jeres agenter ville få bedre overlevelse chance vi har også prøvet de første 50 mest udbredte våben på gadeplan kun nogle få har meget små forskelle hvis du ville se de andre forsøg skal du bare trykke på den lille pil i øverste venstre hjørne” og han tog en tår af sit glas og så på kvinden og sagde ”hvad er dit navn mis”
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Dec 30, 2013 22:34:46 GMT 1
Hun tog imod sit glas med et taknemmeligt nik til ham mens hun lyttede og klikkede et par gange på pilen i hjørnet for at se på de forskellige forsøg. Det var samme fremgangsmåde og nærved samme resultat. Det var egentlig ganske imponerende. Et krøllet, mystisk smil sad i hendes mundvig mens hun nikkede lidt for sig selv mens hun så forsøgene. Hun lænede sig til slut tilbage og tog en slurk af whiskeyen og vendte sit blik varmt mod ham. "Isobel Leonora Daniels," svarede hun ham smilende og hævede glasset til skål og tog en slurk inden hun sænkede glasset til at hvile mod hendes knæ. "Det er interessante ting I har formået her," sagde hun anerkendende. "Er der mere end blot dette præparat?" spurgte hun venligt interesseret.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Dec 30, 2013 22:55:41 GMT 1
Han smilede venligt og sagde ”ja den anden form af samme medicin og et par andre men det er stadig på forsøgsniveau så for at kunne se dem er du nødt til at underskrive en tavsheds kontrakt men mis Daniels kan få et par prøve når vi har fået fjernet et par af de værste bivirkninger” og han trykkede igen på tastaturet og videoen på skærmen skiftet til en tavsheds kontrakt og en lille tryk følsomme område lyste op ved at skærmen og han sagde ”men der er en del prøve film så det ville tage noget tid for at se dem alle igennem så hvis du er interesseret at se dem vil jeg give økonomisk tilbagebetaling for mistet arbejdstid og mad” han vidste godt at der var en del video optagelser for de næsten færdige projekter så selv hvis man kun tog det meste relevante var der stadig 6 timer at se igennem
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Dec 30, 2013 23:01:32 GMT 1
Isobel lagde armene over kors og hendes fingre trommede om glasset mens hun betragtede tavshedskontrakten med øjne knebet en smule mistroisk sammen inden hun nikkede og lænede sig frem, strakte armen og skrev under uden videre ord. Hendes hår gled ned omkring hendes hals og lagde sig i hendes kavalergang. Hun strøg hurtigt lokkerne bort mens hun skrev under og lænede sig til sidst tilbage. "Du kan eventuelt give mig videoerne på en usb-pen," foreslog hun. "Hvis du er bange for at de bliver væk kan du altid pege tilbage på den her kontrakt," hun nikkede til skærmen og tog endnu en slurk mens hun så på ham hen over kanten af whiskey glasset. Hendes øjenvipper sitrede da hun slog blikket kort ned for at holde øje med hvor meget af indholdet hun fik over de røde læber. Hendes anden hånd gled fraværende langs kjoleudskæringen der gik hen over hendes fyldige barm.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Dec 30, 2013 23:29:01 GMT 1
Han så koncentreret på hende og han rødmede let over hendes bevægelse og sagde ”faktisk er det umuligt eftersom det hele er lavet i en særlig kode som jeg vil præsentere for dig nu” han hev en usb-pen som havde skrevet dna-pen på den og satte den ind i sin kørestol og noget som lignede en dna-streng og han sagde ”som du måske ved består dna af adenine thymine cytosine og guanineog mine forskere en måde at lave en kode med det ingen computer uden for denne firma kan læse den vil kunne forbedre jeres hemmelige informationer cirka 41 gram er cirka en million gb og vi arbejder på en måde at kunne overføre en persons minder til en anden med lignende dna men det ligger langt ude i fremtiden men som det er nu kan i agenter tage dem meget følsomme ting med jer over alt men det er desværre meget dyrt i øjeblikket at lave så 1 mb koster 12400” han lænede sig lidt tilbage i sin kørestol
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Dec 30, 2013 23:39:47 GMT 1
Isobel gjorde store øjne mens han fortalte og lænede sig interesseret frem igen. Det var svært for hende ikke at være betaget af idéerne som hun fik fortalt og hun så næsten drømmende frem for sig på ham. Hun fugtede sine læber mens hun opmærksomt sad og fulgte med i hans talestrøm og nikkede for at vise hun forstod når der var noget der måske kunne være lidt svært for andre at forstå. Hun var ikke dum, og hun havde egentlig bred basisviden om rigtig mange ting i livet. Hvad han fortalte lød næsten for godt til at være sandt, men det lød alligevel reelt. "Imponerende," sagde hun åndeløst med sit blik fortsat hvilende på ham.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Dec 31, 2013 0:05:18 GMT 1
"Mange tak så snart vi har udviklet en betydelig billigere måde at lave koderne vil jeg tilpasse en computer så du kan gemme ting på den” sagde han venligt og han tog en tår af sit glas og sagde ”og jeg er imponeret af dig mis Daniels de fleste ville kalde mig gal eller tro jeg lyver hvad vil du have at spise senere der er en kok i bygningen som kan lave stort set alt” han boede faktisk i selve bygningen eftersom det var noget nemmere end at skulle tage frem og tilbage værd 6 timer og holdte godt øje med alle hendes bevægelser
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Dec 31, 2013 0:11:41 GMT 1
Hun lo klart og rent og rystede smilende på sit kønne hoved. "Gal eller løgner? Tjah, jeg er mere fascineret," sagde hun med et sigende blik hvilende på ham og hun lod kort whiskeyglasset hvile mod sit kraveben inden hun tog endnu en tår og satte det fra sig. "Hmm, middag, det var egentlig et godt forslag," sagde hun. "Skal vi spise her eller har De et sted det er bedre at indtage maden henne?" spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå mens hun studerede ham som han sad der i kørestolen. En køn og klog mand. Clever is the new sexy, tænkte hun for sig selv og fugtede læberne.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Dec 31, 2013 0:44:35 GMT 1
Han rødmede lidt mere af hendes sigende blik hun var meget sexy og kjolen hjalp også på sagen og sagde ”vi kan forsætte i min penthouse der er mere behageligt og et godt udsyn over byen skal vi gå der op” han trykkede på tastaturet så kokken i hans penthouse så han begyndte at lave maden som var i klassen meget godt og en elevator åbnede og han smilede hvad han håbede var forførende men han havde ikke meget ikke meget viden på det område og han kørte kørestolen om på den anden side af skrivebordet og sagde ”skal vi forsætte i mere komfortabelt sted mis Daniels” og han rakte hende en hånd
|
|