Akumetsu
Menneske
CEO for Vakarian medicin og bioteknologi inc
|
Post by Akumetsu on Jan 12, 2014 20:50:37 GMT 1
Han så op på hende og sagde ”det ikke fordi jeg vil afslutte vores samtale men før vi kan hen til mit hjem skulle jeg have min medicin en time før og der er nok i limousine og vi kan stadig forsætte samtalen i den” og lige da han havde sagt det begyndte han at hoste og det lød alt andet end behagelig en af de første tegn på at han skulle snart have sin medicin så han det var overstået lavet han en hurtig opkaldt efter sin limousine og han hev lidt hårdere efter vejret end før og lige nu havde han fortryder at han ikke havde fuld sin kørestol op med medicin tidligere
|
|
|
Post by Lily Bellaiche on Jan 12, 2014 20:55:37 GMT 1
Hun så lidt forskrækket på ham da han begyndte at hoste og lagde armene omkring hans skuldre for at støtte ham. Det lød virkelig ikke behageligt. "Min gud, er De ok?" spurgte hun bekymret. Hun så sig rundt. Der var ikke rigtig nogle steder at gå hen, men heldigvis dukkede limousinen hurtigt op. Hun overvejede lidt hans tilbud om at tage med ham hjem. Det ville hun da egentlig gerne og hun smilede venligt til ham. "Jamen så lad os sætte os ind," sagde hun da limousinen gled op til fortovet hvor de stod.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 12, 2014 22:27:19 GMT 1
Hans limousine var lavet så han kunne sidde i sin kørestol og han sagde ”ja det er bare første rigtige tegn på jeg skal snart have min medicin” så da chaufføren åbnede døren for dem hev han en lille metalplade ud så han kunne køre op ind i limousinen og chaufføren skubbede metalplade ind igen og han låste sin kørestol fast så den ikke kørte rundt mens limousinen kørte og han sagde ”mis Bellaiche har du lyst til at få en drink” og han åbnede en lille køleskab med en del forskellige drikke varer både med alkohol og uden alkohol hvis man havde lyst til det
|
|
|
Post by Lily Bellaiche on Jan 12, 2014 22:36:00 GMT 1
Hun fulgte med ind i den fine kabine. Der var rummeligt og lyst, plads til at de begge kunne sidde derinde. Bilen satte sig i bevægelse og hun sad og så lidt fraværende ud af ruderne mens de kørte. Hun havde været i en limousine før. Viktors bil. Lædersæderne havde knaget og gnavet lidt i huden, men nu var hun heldigvis finere klædt og kunne sidde behageligt ved siden af ham på et sæde for hende selv. Hun vendte sig mod ham da han tilbød hende en drink. "Et glas vin ville være rart," sagde hun smilende og foldede hænderne i skødet. "Hvad er det De fejler?" spurgte hun lidt nysgerrigt i håb om at det ikke var for personligt at spørge ham om.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 12, 2014 23:47:50 GMT 1
Han tog en rødvin flaske ud af køleskabet og sagde mens han helte op i to glas ”det har ikke noget navn og hvad jeg ved at er jeg den eneste med den sygdom og den gør at jeg er nødt til at få masser af medicin for ja hvis du synes mit host var slemt før det ingenting når jeg ikke har fået det til tiden” og han rakte hende en af glassene til hende det var langt fra en personlig ting alle kunne jo se dens effekt på ham og han tog en tår af sit glas og sagde ”selvom min krop har fået det bedre med nyere mediciner"
|
|
|
Post by Lily Bellaiche on Jan 13, 2014 16:56:00 GMT 1
Hun tog taknemmeligt smilende imod glasset og sippede lidt til det. Selvom hun foretrak hvidvin sagde hun ikke noget. Det var sikkert den dyre vane fra Alfredo's bordel. Champagne i lange baner for at kunne klare fem-seks klienter på en aften. Hun krydsede benene under den lange kjole og så nysgerrigt på ham. "Er der slet ingen måde det kan kureres? En mirakelkur eller sådan noget? Det må da være hårdt at tage piller hele tiden. Medicin ødelægger jo også kroppen… på sin vis," bemærkede hun med et lille skuldertræk inden hun satter sippede til rødvinen. Den var ikke så tør og det var godt. Hun hadede tørre vine.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 13, 2014 18:12:13 GMT 1
Han så på hende og sagde ”ikke i nu men hvis der var en tror du så ikke jeg ville tage den og det er ikke hele tiden jeg skal have medicin kun en gang værd 6 time en stor forbedring for den gang jeg skulle have værd tredje time” han havde råd til det bedste så han købte det bedste men han var lidt overrasket af hun spurgte om at der ikke var nogen kure for det han fejlede uden at overveje at hvis der var en hvorfor skulle han tage alt det medicin men det var ikke den mest dumme spørgsmål han havde fået
|
|
|
Post by Lily Bellaiche on Jan 13, 2014 18:32:01 GMT 1
Hun bøjede hovedet en smule sky, lidt irriteret på sig selv over at have spurgt, men også lidt trist over hans svar. Det var ikke bidsk på nogen speciel måde, men hun kunne alligevel mærke irritationen i ham. Måske var det dumt. Ja, men hun var nysgerrig. Det kunne vel godt være der var et eller andet, som var en mulighed men som teknologien ikke tillod. Endnu. "Jo, ja, undskyld," svarede hun og bed sig lidt i læben. "Hvor lang tid har det stået på? Hele dit liv?" spurgte hun istedet. Det kunne vel være noget der kom med alderen eller sådan noget. Hvad vidste hun? Hun var jo ikke læge eller klog på sådan noget naturfagligt.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 13, 2014 19:25:50 GMT 1
”Jeg er blevet født med det og det tog en par dage før de opdagede det og begge forældre blev meget chokeret over det især min mor hun faldt ud gennem en vindue” sagde han roligt og da han sagde at hans mor var faldet gennem en vindue så han på hende med et udtryk som man ikke var i tvivl om det var en meget kreativ udlægning hvad der var sket og han sagde ”men hvor langt tid har du været en skuespiller” han ville gerne høre lidt om hendes historie lige så hun havde hørt en del af hans
|
|
|
Post by Lily Bellaiche on Jan 13, 2014 19:40:04 GMT 1
Hun mærkede tydeligt hans emneskift. Var han ikke glad for at tale om sig selv? Eller var der måske nogle ting der plagede ham? Det kunne vel tænkes med en livslang sygdom at det var belastende i længden. "Åh mig?" spurgte hun og sippede det sidste af vinen. Den varmede dejligt i fingerspidserne. "Jeg har altid været skuespiller men… på forskellige måder," svarede hun og trak lidt på skuldrene. "Jeg har kun været på teateret et par måneder, men jeg var heldig at blive antaget til operaen, og nu har jeg et par andre sangroller. Før i tiden der… ja, jeg var glædespige i Pleasuer Quartier. Men jeg er god til at synge og spille skuespil." Hun smilede bredt til ham. Hendes fortid var ikke længere så skamfuld som den havde været. Tværtimod. Hun havde taget den ind og gjort den til en del af sig selv. Hun havde anerkendt den del af sig nu.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 13, 2014 20:43:29 GMT 1
Han nikkede forstående og sagde ”ja jeg må indrømme at din sangstemme er meget god så deres karriere meget sikker” han var faktisk ligeglad med hun var tidligere glædespige hvis det havde været hendes eget valg kunne det være lige meget hvad og han begyndte at hoste i et helt minut og da han flyttede sin hånd fra sin mund og så på den og der var lidt blod på den så han lommetørklæde og tørrede det at og så ud af vinduet og så de kørte ind i hans firmas private bil holde plads og han sagde ”vil du kører mig ind i elevatoren”
|
|
|
Post by Lily Bellaiche on Jan 13, 2014 20:48:17 GMT 1
"Tak skal De have," svarede hun ydmygt. Hendes stemme måtte vel være god hvis hun skulle synge for hans firma. Da han begyndte at hoste igen så hun lidt forskrækket på blodet på hans hånd men sagde intet. Da han bad hende om at køre ham ind, nikkede hun stilfærdigt. "Selvfølgelig," svarede hun. De steg ud af bilen og hun hjalp ham ind i elevatoren. Der var rent, stålet var pænt og blankt, og dørene gled i bag dem. Hun manøvrede ham på plads og smilede venligt til ham. "Hvilken etage skal vi til?" spurgte hun og kiggede på panelet.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 14, 2014 15:11:13 GMT 1
”En som man skal bruge en kodeord for at komme ind” sagde han mens han skrev en kode på et lille tastatur på hans kørestol og de begyndte at bevæge sig op ad det var at sikkerhedsgrunde at man skulle bruge en kode for at komme op til hans lejlighed og der var kun to der kendte det ham selv og hans stedsøster så da dørene åbnet kørte han sin kørestol på dens plads og hev skuffe hvor der var en del medicin i og han sagde ”vil du være venlig at hente en flaske med vand i køkkenet” og han pegede på en dør som førte ud til køkkenet
|
|
|
Post by Lily Bellaiche on Jan 14, 2014 16:08:13 GMT 1
Hun nikkede tavst og nød det lille sus der gik gennem hende da de kørte lydløst op i elevatoren. Hun kendte kun teaterets gamle elevator med jerngitteret der skulle trækkes fra for at komme ind, og den blev mest brugt til rekvisitter der skulle frem og tilbage til scenen, men om aftenen, hvis hun havde befuldet sig med nogle af pigerne, tog hun den op til deres gemakker. Hun stred ud i køkkenet og fandt en flaske vand i køleskabet inden hun kom tilbage til ham og gav ham den. Det var kun nu hun fik lejligheden besigtiget rigtigt, og det var et helt imponerende syn. Han måtte være rig siden han havde så smuk en lejlighed. Og en prangende udsigt var der også. Hun vendte sig tavst imod ham og foldede hænderne foran sig "De har en smuk lejlighed," sagde hun stille og mente det.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 18, 2014 16:33:48 GMT 1
Han tog mod vand flasken og sagde ”mange tak bare kig dig omkring det her vil tage lidt tid” og han åbnede vand flasken og begyndte at tage sine piller han var så vant til at han kunne gøre det i søvne så et par minutter efter havde fået alt hans medicin og havde tømt sin flaske han sad lige et øjeblik en til at medicinen sparkede ind og da det gjorde det rejste han sig op og gik ud i køkkenet og smed flasken i en affaldsbøtter for flasker og han begyndte at se hvor Lily var gået hen
|
|