Post by kanrusibmabet on Feb 20, 2022 9:15:50 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ääretön jalokivi hakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Hyvä jankulu
Se on sama uudestaan ja uudestaan ... se on kuin toistaisi uusintasarjaa yhä uudelleen ja uudelleen
Liikaa pelimainoksia. Erittäin ärsyttävää ja tekee tämän pelin pelaamisesta epäkiinnostavaa.
Olen todella nauttinut tämän pelin pelaamisesta, mutta olen erittäin pettynyt siihen, että se nousee vain tasolle 3410, ei enempää.
Pidin pelistä, mutta en ole varma, onko sovelluksessa vikaa. Menin pelaamaan ja huomasin, että joistakin huoneista tähdet katosivat, tätä tapahtuu päivittäin ja eri huoneissa. En aio tuhlata aikaani huoneiden toistamiseen uudelleen ja uudelleen saadakseni kolme tähteä, kun olen jo tehnyt sen. Tätä on jatkunut päivittäin ja viimeinen pisara minulle oli, kun tarkistin tänään, että se oli huone 4, en aio soittaa tätä enää.
Ajanhukkaa.. monet muut lisäävät lahjan jokaisella tasolla valmiin mainoksen läsnä
Niin paljon mainoksia. Ei mahdollisuutta kieltäytyä näistä häiritsevistä mainoksista!!!!!!!!!!!!!
Буббле Опуштене boda
Paljon mainoksia pelien välillä, joten en ole tyytyväinen
Rakasta peliä! Mutta moniin mainoksiin!
Olen tasolla 130, enkä ole vieläkään kokenut peliä haasteena
Mahtava peli. MUTTA aivan liikaa mainoksia. Laittamatta
Olen ollut jumissa lvl 3407:ssa, koska se häiritsee jatkuvasti eikä lataudu seuraavalle tasolle
Niin upea peli. ... ❤❤❤❤
3. luokan peli .... koska suoritin aina tehtävän ja sain 3 tähden .... mutta kun käynnistän pelin uudelleen ...tämä suoritettu tehtävä antaa minulle vain 2 tähteä ....!! ja kun pelaan offline-tilassa, näytän aina mainoksia..!
upeat grafiikat, kuten äänet, joita se tuottaa osuessaan kokeile sitä, pidät siitä. jokainen peli on erilainen strategia
Liikaa mainoksia! Poistin tämän.
Liian monta lisäystä, mitä enemmän pelaat, sitä enemmän lisäykset kasvavat. Ajanhukkaa tämän pelin kaikkien lisäysten läpikäymiseen. Äärimmäinen lisää turhautumista. Ja nyt, koska olen käynyt läpi pakollisen järjestelmäpäivityksen, lisäykset ovat yhä pidempiä, joten poistuminen ei onnistu, täytyy odottaa kahden minuutin lisäyksen alkamista. Älä lataa, liian monta pitkiä lisäyksiä.
Mielestäni peli on lapsille, koska vaikeustaso ei ole paljon plussaa ~ paras peli lapsille, miinukset - ei aikuisille
Huonoin peli mitä olen koskaan pelannut. Olen päivittänyt sitä säännöllisesti, mutta se ei anna minun nähdä valmiita tasojani tai uutta tasoa. Ympärillä on pimeää. Tarvitsen palautetta, koska haluan suorittaa kaikki tasot.
se ei sulje pitkään aikaan.
Tee tämä, jotta joku värisokea voi nauttia siitä.
Bubble Shooter Casual vga
Bubble Shooter Alkalmi egu
Peli lakkasi toimimasta tietyn tason jälkeen ja potkaisi minut jatkuvasti ulos sovelluksesta
Bubble Shooter કેઝ્યુઅલ bvx
Liikaa vaahtoa ja sarjakuvaa, haluan vain ampua kuplia
ÄLÄ LATAA Se on täynnä mainoksia ja on hidas koska se voi liikkua juuttuu joka tasolle
ফল ক্রাশ - লিঙ্ক ধাঁধা ধাঁধা axu
Apuvälineet (pommit ja muut asiat) mainoksen jälkeen, jotka vain katoavat! Peli on myös hidasta.Todella huono huijauspeli. En malta odottaa, että saan puhelimen ilman pelejä. Te ihmiset pettävät aina niin pahasti. Ihminen voi voittaa jokaisen lvl:n, mutta annat hänelle vain kaksi tai yhden tähden, mutta haluat viiden tähden luokituksen, ole tosissasi, et ole niin tyhmä. Emme tee sinusta rikasta, jotta voit unohtaa Sen.
tämä on aikapeli, meillä on monia tasoja, meillä on yksinkertainen peli ja erittäin helppo pelata tätä peliä ja anna vaikeampia tasoja tulevaisuudessa
Peli on hyvä, mutta jos pidät tiedot päällä, liian monta mainoksia näytetään, mikä on ärsyttävää.
Hieno peli ja voit pelata myös offline-tilassa, joten kokeile sitä.
Pelaa meille hauskaa, mutta miksi minun täytyy pelata jokaisella tasolla kahdesti? Tulee erittäin tylsäksi!
Hyvä 😍
Mainos tasoa kohden on liikaa. poistamalla sen, koska siellä on parempia, kun on vähemmän mainoksia, jotka ohitat
Pelaan olen tasolla 128.. Ei haastetta helppo sileä peli ei hätää... 6,7 osuman pelini saatu päätökseen.. Niin paljon lisäyksiä ja laatikot juuri avautuivat verkon kanssa.. Turhauttavaa 😤
Hienoa, että pidän linnuista
Mikään ei ole kuin laudan ohittaminen ja seuraavaan siirtyminen
rakastan tätä peliä ja kaverin valituksesta, miksi et löydä muita pelejä sen sijaan, että yrität estää pelin niille, jotka rakastavat peliä, tuo peli takaisin välittömästi toimien, olen pelannut tätä peliä pitkään ja minä älä itke, koska rakastan peliä Bring Back The Game välittömästi
Lataan siks etta saan gemei growtopiaan
Kokemukseni oli vain ok, mutta mukava pelisovellus
Se on mahtava peli👍Olen suorittanut siinä 3000 tasoa 🤗 jos on tylsää, se on hyvä aika siihen
Ei voi saada kolmea tähteä tasolta 396😤
Lasten on parempi oppia laskemaan helposti.