|
Post by Alex Smith on Dec 30, 2013 16:40:50 GMT 1
Velkommen til min lille plottråd! Først og fremmest så søger jeg bare generelle relationer til min karakter. Det kan være både ven, fjende og det der er derimellem. Arbejdsrelationer er også meget velkommen, men det er ikke nogle nødvendighed. Morderen: Alex's far, Andy Smith, blev for mange år siden dræbt. Det kunne være sjovt hvis hun mødte vedkommende. Hvordan de skulle bringes sammen ved jeg ikke. Alex har ikke ønsket at finde morderen, så det vil være mest oplagt at morderen kommer til hende - men uanset hvad, skal vi nok finde ud af noget. David Smith: Hvor Alex's bror blev af, efter han var blevet atten ved hun ikke. Min tanke består ikke nødvendigvis i at David kommer til byen, men at hun måske møder en af hans venner (eller fjender) som kan fortælle om David overhoved er i live. Hjem, kære hjem: En person der kunne tage Alex under sine vinger og vinde hendes tillid på den ene eller anden måde. Det behøves ikke nødvendigvis være en person med gode intentioner. Det kan sagtens være en person der ødelægger hende, men hun føler sig tryg i vedkommendes nærvær og vil gøre alt for vedkommende. Interesseret i noget, eller har du noget helt andet i tankerne? Skriv endelig her unde eller via PM
|
|
|
Post by Matthew James Daniels on Dec 30, 2013 16:49:39 GMT 1
Jeg har Matthew og Isobel. Matthew kender du jo allerede, det kan være du har et forslag til et videre plot til de to? Isobel er agent for Administrationen og efterforsker The Dark, ved ikke om der er noget potentiale dér.
|
|
|
Post by Alex Smith on Dec 30, 2013 16:53:23 GMT 1
Matthew: Jeg har ikke nogle idé lige pt. Isobel: For en høj nok sum, ville hun være villig til at arbejde for dem - plus noget viden selvfølgelig.
|
|
|
Post by Matthew James Daniels on Dec 30, 2013 16:56:47 GMT 1
Hmm, det er vel Administrationen der skal ansætte dig så hvis du skal være partner Og jeg ved heller ikke hvad hacking-skills kan bruges til i den gren af efterforskning. Oh well, det var bare et bud. Det kan være en idé dukker op senere.
|
|
|
Post by Gabriel on Dec 31, 2013 0:47:13 GMT 1
Hello
Har et forslag til en mix af de ting du efterspørger. En blanding af hendes faders morder som dukker op omkring hende, hun ved ikke hvem han er.. Og han tager hende under sine vinger og bruger hende efter for godt befinden...grunden til at han myrdede hendes fader kan naturligvis diskuteres (:
|
|
|
Post by Alex Smith on Dec 31, 2013 12:18:18 GMT 1
Lyder super fedt! Men jeg vil kun på én betingelse, at du tilmelder dig siden
|
|
|
Post by Gabriel Wildheart on Dec 31, 2013 12:56:09 GMT 1
Andre krav min kære?
|
|