Post by kanrusibmabet on Feb 20, 2022 8:45:26 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Champ: Space Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Champ: Space Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendel primogems ▞▞▞
▞▞▞ Sky Champ: Space Shooter 2022 version ▞▞▞
slechtste update geen gratis eieren, borst en spin + lage goudkoers geez
jammer dat ik zo lang heb gewacht om de app te beoordelen. maar deze nieuwe update is het niet. de GUI is eigenlijk sneller en soepeler, dus dat is een pluspunt MAAR de minpunten zijn verre van een schonere GUI. er is iets te veel verloren gegaan imo namens algemeen plezier voor f2p. app begint stof te verzamelen, maar houdt het in de buurt voor het geval dat. Dank u
Het voelt alsof dit spel is gebaseerd op vaardigheid en veel geluk. Het krijgen van een 24-uurs ei verspilt alleen maar tijd, omdat er een zeer grote kans is op een gewone pettomon met 3 sterren.
Vanaf hoofdstuk 2 moeten spelers minstens 2 stamina besteden om elke fase te spelen, wat een spelbreker... Het is duidelijk dat deze game spelers stilletjes dwingt te betalen voor ingame-items en de advertenties zijn overweldigend voor gratis items. 30 seconden voor elke freebie. Weer een tegenvaller op mijn lijstje. De meeste sterren die ik bereid ben te geven is maximaal 2 sterren. Ach, de meeste mobiele games zijn hier om ons geld te pakken. Greedy overtreft passie!
NERF Epic Pranks! Akció lhcp
Wat is er in godsnaam aan de hand??? De enige advertentie op je spel is "Invest now by LUNO..." Ik ben er niet in geïnteresseerd, maar het verschijnt 99% van de tijd op mijn mobiel... Verwijder het alstublieft... Ik ben het beu... Bedankt..
Aan het einde van elk level moet je advertenties zien... Het is verschrikkelijk.
Ik weet niet wat er mis is met de meeste spelers die teleurgesteld waren over dit spel maar 5 sterren gaven.. ben je dom?
na update wordt de beloning bijna voor de helft lager gemaakt, slechte updates
Het is echt een leuk spel als je het eenmaal onder de knie hebt. Ik vind het heerlijk om te kunnen wisselen tussen verschillende soorten okimon. Het is erg verslavend omdat je je okimon zo veel mogelijk wilt bouwen. ik hou ervan
Best goed, maar alleen de veren zijn gewoon te verspillen, dus stop de veren niet meer in het spel
Ik heb het spel verwijderd na de recente update!! Ik speel dit al een lange tijd, maar ik vind de laatste update waardeloos! Het spijt me. Zo teleurgesteld.
Ik heb een ei gekocht en het spel loopt vast en ik herstart ik heb geen ei en mijn edelstenen zijn weg plz repareer mijn gebruikersnaam is Erik plz geef mijn 42 edelstenen terug
mijn spel liep vast na het kopen van een premiumpakket en het resette mijn voortgang daarvoor, ik werd er nog steeds voor in rekening gebracht, wat b
lala
Sinds de introductie van Battle Pass is het spel buggy. Geen beloningen zoals vermeld vanwege bugs en ze reageren niet op e-mails. Eet gewoon het geld op dat we hebben uitgegeven. Pas op met spam-app.
Ik vind het spel leuk, maar er is één ding vóór de laatste update, je had de optie tussen 3 Sky Champs, maar nu heb je niet eens een keuze, dus als je de keuzes zou kunnen maken tussen de drie creachers, geef ik dit een 5-sterren beoordeling
Ik heb dit spel beoordeeld, maar het is verwijderd. Hartelijk bedankt. Dus 1 ster voor het verwijderen van mijn review.
ik kan geen huisdier of uitrusting meer met munten kopen. downgrade alstublieft uw versie
goed grappig best goed spel
Deze game heeft echt een GROTE UPDATE nodig! Zeer lage gebeurtenis. Geen plaats/kerker voor het kweken van specifieke scherf/pettomon. De winkel en de eieren blijven met/ongeveer hetzelfde. Alleen maar herhalen en herhalen. Boriiiiiiiiinnnnnnnnnggggggggg
Nicezu
heel leuk. responsieve eenvoudige bediening, mooie kunststijl, de moeite waard.
Sky Champ: Space Shooter Laga zif
Leuk, maar Google moet een automatische back-up laten afspelen voor wanneer je online bent. Ik speel op meerdere apparaten. Sucks kan maar één keer per 24 uur een back-up maken. Heeft zelfs geen zin, aangezien u de oude gegevens vervangt.
Het is een goed spel, maar als je het ding doet dat je gratis power-ups krijgt en zo, crasht het als het me vertelt om het te gebruiken. Ik hoopte dat je dat zou kunnen oplossen. Dank u!
Sky Champ: Space Shooter פעולה vvdd
Had goed kunnen zijn
Verminderde beoordeling vanwege hebzucht. Alle freebies na de update staan nu achter advertenties. Het spel is echter nog steeds goed, maar deze richting opgaan is niet veel goeds voor spelers die geen advertenties willen zien voor elke afzonderlijke valuta in het spel. Gefeliciteerd ook met de nieuwe uitgever van de ontwikkelaars.
Ik vind deze spellen erg leuk
Ahhhhh... Na de update krijg ik alleen de fout 9001 kan geen verbinding maken met de server en kan het spel niet spelen. Los het probleem op.
Dit is het beste arcadespel.. Zeer verslavend en uitdagend.. Ik vond het zo leuk!! 😉😉😉
Goed spel en het beste eraan is dat je offline kunt spelen
Sky Champ: Space Shooter Märulimängud xpbf
Een van de meest onderschatte games. Het ziet er eenvoudig uit, maar zo eenvoudig is het niet. Houdt van de eenvoudige maar mooie ontwerppersonages en hun vaardigheden. Als je een casual speler bent, raad ik aan om dit te downloaden. Je zult er geen spijt van krijgen.
slechtste update. er is geen gratis huisdier en uitrusting. hoe te combineren dan? verwijderd.