Akumetsu
Menneske
CEO for Vakarian medicin og bioteknologi inc
|
Post by Akumetsu on Jan 2, 2014 20:15:41 GMT 1
”nej det er noget nemmere at finde en der passer til jobbet end har de samme modeller som ikke passer til det job f.eks du passede perfekt til de tre produkter så hvorfor bruge andre” og han tog en tår af sit glas og så på hende og sagde nysgerrig ”men hvordan har du det med at fået taget nøgen billeder hvis jeg må spørge jeg tror faktisk jeg ikke kunne sidde så roligt nøgen mens andre så på mig” han havde det svært nok at holde sit ansigt i ro da hun var nøgen så hvad skulle der ske hvis det var omvendt
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Jan 2, 2014 20:23:41 GMT 1
Hun lo højt og klart og smilede til ham. "Jeg har det fint, det er jo ikke fordi jeg er grim, vel?" sagde hun og vippede sigende med øjenbrynene af ham mens hun tog endnu en slurk vin og satte glasset fra sig på sofabordet, foldede fingrene omkring sit knæ og vippede lidt frem og tilbage i sædet mens hun ledte efter ordene. "Jeg tror det kommer af at jeg er selvsikker og jeg ved hvad folk vil have," hun trak på skuldrene. Det var vel en meget plausibel forklaring. "Min krop er mit tempel og jeg viser det gerne frem. Kvinder er bange for at stå ved deres køn og vise sig som dem de er født som. Det er jo trist. Jeg nyder det i stor stil - også komplimenterne der følger efter." Hun blinkede drillende til ham og rakte atter ud efter glasset for at tage endnu en slurk vin. Hun bevægede sig graciøst, lænede sig frem så hendes bryst tog sig bedst ud i skjorten der jo allerede var knappet lidt op.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 2, 2014 20:53:28 GMT 1
Han smilede og sagde ”nej du er ikke faktisk hvis din krop var et tempel og måske kunne du vise mig mere præcist dit tempel jeg har kun set den på afstand” han tog en tår af sin glas han syntes det var blevet en del varmt her inde så han åbnede lidt mere sin skjorte og han var lidt rød i hovedet men det var en interessant måde at se sin krop på selvom og tog endnu en tår af sit glas og han holdte øje med alle hendes bevægelser mens han gjorde sit bedste for at få sin rødme væk
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Jan 2, 2014 21:03:20 GMT 1
Hun skubbede håret over på den anden side af sit ansigt mens hun tøvede lidt. Hun var jo ikke en skøge, men han spurgte pænere end de fleste mænd hun havde kendt igennem sit liv. Vise det mere præcist. Han kunne vel kun mene en ting, kunne han ikke. "Tjoh, hvorfor ikke? Der er vel ikke andre der kigger med," sagde hun og trak på skuldrene inden hun drak resten af vinen i sit glas, skubbede det lidt hen imod ham med en diskret, skjult hentydning til at hun gerne ville have mere inden hun rejste sig, knappede skjorten op og trak den af. Bh'en fulgte hurtigt og afslørede de fyldige, runde bryster. Hun trak sit skørt af ligeledes, men beholdt dog netstrømper, g-streng og højhæle på. Det var vel også nok. Hun drejede rundt et par gange på gulvet foran ham inden hun satte sig tilbage igen i sofaen, det ene ben lidt over det andet. Det var faktisk behageligt. Der var lunt oppe i lejligheden, og hun nød den behagelige temperatur, nu uden tøj plastret til hele kroppen. Hun blinkede til ham og lagde armene lidt over kors under brysterne så det blev skubbet yderligere op. "Nå, er det et pænt nok tempel?" spurgte hun drillende. Hun mærkede vinen lidt i kinderne, men det var ikke blussen af skam, kun den lette påvirkning af alkohol.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 2, 2014 21:31:31 GMT 1
Han sagde rolig ”der er ingen overvågning her så nej” og han rejste sig og gik hen til vin flasken og tog den hen til sofaen og hældte op i begge glas og han tabte både næse og mund og var ild rød i hovedet og sagde en smule forvirret ”er du sikker på det er kun et tempel er det ikke også en gudinde” hans hjerne var næsten havde slået fra og hvis hun tog tøjet på igen lige nu ville han ikke havde noget imod og han tømte sit glas i en tår og hældte mere op i sin glas og så ud af vinduet
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Jan 2, 2014 21:36:52 GMT 1
Hun nød lidt hans forfjamskede ansigt. Det var altid sjovt at se mænds reaktion når hun var så bramfri. Hun havde altid begrænsninger, selvfølgelig, det havde enhver værdig kvinde, men hun var ikke genert i længere tid ad gangen, og hun kendte sin krop godt nok til at få det bedste - og nogle gange, heldigvis sjældent det værste - op i mænd. Hun trak på skuldrene og så lidt ned ad sig, brystvorterne stak en smule ud i den kolde luft, og hun kørte en hånd hen over sit kraveben og over det ene lår inden hun smilede til ham. "Synes du? Jeg vil da vædde med at du har set så mange andre kvinder uden tøj på til dine reklamekampagner gennem tiderne til at jeg ikke er noget nyt," svarede hun og trak lidt ligegyldigt på skuldrene inden hun lænede sig frem og tog sit vinglas. Hun lagde en hånd på hans lår da han satte sig ved siden af hende igen. "Jeg sagde jo sidste gang at jeg ikke havde nogen grænser," sagde hun og blinkede sigende til ham.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 2, 2014 22:08:11 GMT 1
Han så på hendes ansigt og sagde ”jo faktisk de gange jeg har tal med modellerne er det fordi de er utilfredse med deres løn så du er den første jeg har set så et syn” han prøvede ikke at spise hende med øjnene alt for åbenlyst uden den store umuligt men han holdte sig nok tilbage for at røre hende selvom han havde meget stor lyst til det og han måtte give hende ret hun havde ingen grænser og han havde faktisk aldrig haft en nogen kæreste eller lignende de få som havde prøvet at få den slags havde stort set ikke lagt skjul på det var hans penge de var efter
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Jan 2, 2014 22:13:31 GMT 1
Hun sugede næsten hans benovelse til sig som en svampe slugte vand efter lang tids tørke. Hun vidste ikke helt hvorfor, måske ville hun ikke indrømme det, men hun nød at nogen nød at se på hende, og fornøjede sig ved hende, selvom det var ganske splitterragende nøgen. Det var hun jo ikke bleg for, så det var ikke et problem for hende. Hendes hånd hvilede på hans lår og hun gav ham et lille, venligt klem imens hun smøg sig lidt op og sidde tættere på ham så deres skuldre hvilede mod hinanden. "Så er det godt jeg er rig nok til ikke at skulle spekulere på den slags," sagde hun og fugtede læberne mens smilede til ham. "Det ville også være underligt. Jeg er godt betalt," hun trak på den ene skulder. "Hvorfor skulle jeg kræve penge når jeg har alt det jeg gerne vil have i verden allerede?" hun blinkede sigende til ham og lod stadig sin hånd blive hvor den lå på hans lår mens hun sad nærmere ham. Hun kunne læse lidt usikkerhed i ham, det morede hende en smule. Men nu var hun jo stadig gæst hos ham, så det var hende der ventede på hans initiativ, ikke omvendt. Det ville være uhøfligt. Tænkte den nøgne kvinde i hans stue.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 2, 2014 23:08:30 GMT 1
Han fik en smule større øjne da hun kom tættere på ham og sagde ”du siger noget” og han lagde en arm om hende og tog et dybt indånding og sagde ”jeg har ingen ideer hvordan man kommer videre herfra så kan du hjælpe mig” han havde ingen ideer hvad han skulle gøre eller sige han var bare heldigt at han kunne sige det han havde lige sagt det og da han havde lige sagt kunne man høre over en højttaler ”mr. Vakarian maden er klar i spisestuen” og jack kom lidt mere på jorden og sagde ”er du sulten Isobel”
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Jan 2, 2014 23:15:32 GMT 1
Videre til hvad? Jamen videre til spisestuen var vel en rigtig god ting. Og god timing også. Hun skjulte et smil bag sin hånd og rejste sig, holdt en fremstrakt hånd ned til ham og trak ham med sig op. Hendes røde negleskrabede lidt mod indersiden af hans hånd. "Sulten? Det kan du tro," sagde hun med et skuldertræk og hev ham med i retning af spisestuen. Hun havde nået at kende lejligheden nu og hun havde godt lagt mærke til spisestuen tidligere da hun var der sidste gang. Hun slentrede, stiletterne klikkende mod gulvet, brysterne let vippende og ballerne vuggende i g-strengens skarpe kurver, mod spisestuen hvor maden stod klar. Det var en flot spisestue og hun satte sig fuldstændig ufortrødent ned på hans højre hånd hvor der var serveret. Der stod mad til ham for enden af bordet og der var skænket mere vin til deres mad. Selv hvis der var nogen derinde tog hun sig ikke synderligt af det, men hun var nu også glad for bare at være alene med ham. Hun tog for sig af retterne. God mad var det sandelig.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 3, 2014 22:59:55 GMT 1
Han fulgte efter hende og kæmpede for at se hende i nakken og ikke se på hendes baller og satte sig ved bordenden og begyndte at spise af sit mad mens han prøvede at finde noget relativt fornuftigt og det blev ikke mere nemt at vinen de havde drukket så sagde han lidt efter han havde sat sig ned ”så er du tit nøgen over for andre” det var så dumt sagt i vær fald i hans hoved så han slog sig selv i ansigtet og fik en lyst til at hoppe ud af vinduet hvad han vidste godt han ikke kunne det ville tage en normal voksen mand en del kræfter for ødelægge glasset og det havde han ikke så han måtte tage det der ville komme
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Jan 3, 2014 23:09:43 GMT 1
Hun lo overbærende. "Nej, ikke specielt, men det er ikke mere anderledes for mig end hvis jeg gik fuldt påklædt," sagde hun med et skuldertræk og havde allerede spist sin tallerken færdig. Hun drak sin vin med et elegant greb om glasset mens hun studerede ham over kanten af det. Hun nød smagen, der flød over hendes læber, og holdt benene krydset men brystet frit blottet. Hun var ikke bange, hvad skulle hun dog frygte? Hun lænede sig lidt frem så rundingen af hendes bryster næsten hvilede mod bordkanten og hun tog hans hånd med et lille skævt smil. "Men jeg kan da godt gå ind og tage tøj på hvis jeg gør dig nervøs?" sagde hun drillende.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 4, 2014 0:00:20 GMT 1
”Jeg ville mere bruge ordet dum og hvis det ikke var for min manglende styrke ville jeg være halvvejs nede mod gaden” sagde han og spiste det sidste på sin tallerken og tømte sit vin glas og hældte mere op i sit og hendes glas han var ved at blive småt fuld og sagde drillende og samtidig lidt fulde dumme ”hvis det er en det giver mening eller burde jeg prøve din nøgen teori i praksis” og tog sin jakkesæts jakke af og hængte den på stole ryggen og så på hende med en halv tomt udtryk i ansigtet og var lige ved at grine
|
|
|
Post by Isobel Leonora Daniels on Jan 4, 2014 0:06:43 GMT 1
Hun lo lidt over hans fjollethed. Det var tydeligt vinen havde sin effekt på hende. Hun trak på skuldrene. "Det er op til dig selv," sagde hun sigende. Der var trods alt kun sjov og ballade i bagtankerne hos hende. Hun fandt ham trods alt attraktiv, så hun ville ikke have noget imod at se ham i sit adamskostume, som hun selv kaldte det. Hvis det altså var et forsøg de skulle stå med overfor hinanden. Var det det? Hun lænede sig afslappet tilbage og betragtede ham som han stod der ved sin stol uden jakkesætsjakken. Det var nu lidt sjovt, og hun endte med at rejse sig så stiletterne klikkede i gulvet og hun gik hen foran ham og stillede sig næsten helt op af ham mens hendes hænder gled over hans brystkasse og løsnede knapperne i skjorten mens hun holdt hans blik; hendes bryster var næsten helt presset op af ham. "Er det dumt eller hvad?" spurgte hun, hendes stemme lav og sensuel.
|
|
Akumetsu
Menneske
|
Post by Akumetsu on Jan 4, 2014 0:39:21 GMT 1
Han så op på hende og sagde og prøvede at holde samme tone som Isobel uden den store held ”ja min kok kommer her ind men stuen vil vi være uforstyrret gudinden” og han rejste sig og rørte kort hendes ene bryst og begyndte at grine dumt og gik ind i stuen og da han kommet ind i stuen begyndte han at tage alt sit tøj af og satte sig på en sofa og tog en af glassene på bordet og tog en tår af den og så på Isobel og sagde ”vil du lukke døren jeg synes der er blevet lidt koldt her”
|
|